20 sie 2013

addiction


Nie od dziś wiadomo, że jestem totalnie uzależniona od kupowania coraz to nowych lakierów do paznokci. To co Wam dzisiaj pokazuję to tylko mała kolekcja, ale naprawdę nie jestem w stanie przejść obojętnie obok stoiska z lakierami :) Zawsze się znajdzie nowy kolor i nowy odcień, którego nie mam! Uwielbiam robić najróżniejsze wzorki na paznokciach i nawet ostatnio zastanawiałam się, czy nie zapisać się na jakiś kurs robienia paznokci żelowych itp. Powiem szczerze, że to prawdziwe uzależnienie, kiedy nie ma dnia żebym nie pomalowała na nowo paznokci i o nie zadbała.

You know what, I need to confess my addiction - I'm a true lover of nail polish! I can't just walk away when I see some nail polish store :) There's always a new colour or shade that I don't have. What you see is just a small collection of what I have!












8 komentarzy:

  1. osz kurde! jaka piękna kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam te z avonu lakiery, ładnie maluja i mają wygodny pędzelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 lakiery pierwsze od lewej cudneee, chce tkie !

    OdpowiedzUsuń
  4. szaleństwo! ja się ograniczam do czerni, a tu cała paleta barw, haha, nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. calkiem niezla kolekcja :) zapraszam wiec do siebie na inpiracje paznokciowe :) http://bykatush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń