17 mar 2013

Try Again / Cars



Z okazji zdania przeze mnie prawa jazdy (damn WRESZCIE!) dziś trochę inaczej - inspiracje w postaci zdjęć samochodów :)













60 komentarzy:

  1. gratulacje ;D
    fajne te samochody ;)
    pierwsze zdjecie śliczne :D
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. AALIYAH <333 Pamiętam jak jej słuchałam, jeszcze za czasów podstawówki! Szkoda, że już nie żyje:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się <3

    Obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super , gratulacje , ja zaczynam w maju :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa gratuluje :)
    Ja zdaję we wtorek już czwarty raz i zastanawiam się kiedy zacznę się denerwować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. strsznie zazdroszczę! no i oczywiście gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra teraz bedziesz rajdowca bombowca :)) Gratulacje ;*

    a za ktorym razem Ci się poszczęściło ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the photos, love the song. Now following. :) Also, if you could please vote for my photo here: https://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=316789&u=60867&a=177914495580579&p=154521594607602&rest=0&v=View
    That would mean a lot as I'm trying to win a contest for my birthday coming up. If you do so, you're eligible for the giveaway on my blog. It's ending tomorrow, so If you could vote for me, it would mean the world! Thanks in advance! Best Regards, Bobby

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje!!! Ja jeszcze mialem szczescie zdawac na starych zasadach ;)) a Inspiracje jak zwykle kozak ;) tez sie bedziesz bujac takimi wózkami :D?

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  10. Auto z pierwszego zdjęcia <3

    Bardzo dziękuję i zapraszam Cię na nowy post: http://customlookink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne nastrojowe zdjęcie <3 również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nono ale furki!
    kochana gratuluję zdania egzaminu... oj pamiętam ten dzień u siebie hehe:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love pics and cars!
    Visit my blog too, new post up!
    Maybe follow each other via blogspot, fb, bloglovin, chicisimo?
    Let me know!

    OdpowiedzUsuń
  14. M.I.A na drugim zdjęciu! :3
    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo nieee Pussy wagon z mojego ulubionego filmu <3
    gratuluje zdania kierowco! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. M.I.A. z drugiego zdjęcia świetna !!
    Gratuluje zdania :)

    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję ; )
    Zapraszam do mnie za każdą obserwację i kom. się odwdzięczam ; *
    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję zdania prawka! mi niestety kilka razy się nie udało i zrezygnowałam... to nie dla mnie :( pozdrawiam i zapraszam na fp na facebooku :) buźki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratki ; )


    http://fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. też obserwuję ! Fajnie tu u Ciebie<3

    OdpowiedzUsuń
  21. GRATULUJĘ! a ile razy zdawałaś:) ja można by powiedzieć, że jestem weteranką:) pozdrawiam serdecznie obserwuję- liczę na to samo z Twojej strony!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nooo gratulacje :) Sama zdawałabym jeszcze raz, kurs i egzamin wspominam taak miło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łomżę? O co chodzi? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję! ;)
    świetny blog :)
    + obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga: electrislife@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje zdania prawa jazdy :)
    Ja się nie mogę tego momentu doczekać :D
    Widzę, że podobają Ci się starsze autka? :D

    + bardzo mi się u cb podoba, wiec dodaje cie bez wahania do obserwowanych przeze mnie blogów ;) W wolnym czasie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje :) ! Nie ma co wątpić w zdanie kiedyś się uda :) a ludzie tak szybko załamują ręce!

    Follow me! Facebook / Instagram / Blogspot

    OdpowiedzUsuń
  27. gdzie nie polezę tam stare, klasyczne wymiatacze, samochody znaczy, no nie ma litości dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. congratulacion on your driver's licens!
    and btwyou look amazing in the Portrait! simply perfect <3

    Amely Rose <3
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. wow!mega fotki i gratuluję zdania egzaminu

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak się ociepli, to będzie widać:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne te fotki! :3
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia :) Gratuluję zdania egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja jeszcze walczę. ;c
    całe szczęście teorie zdałam, tą nową.
    ach, Sylwio Sylwio. gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję, coraz ciężej dostać prawo jazdy. :)
    Świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  35. Brawo! Ja wciąż usiłuję zebrać się na pójście na kurs, ale jakoś mi to nie wychodzi ; ) Wkręciło mi się Try again, dawno nie słuchałam, a teraz nie mogę przestać! ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluję ! 3samochód piękny, uwielbiam takie stare amerykańskie auta *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję!! :)
    Obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. So lovely!

    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. These pics are so great, I absolutely love your style!
    It's so pretty and unique. Please keep it up, I really can't wait to see more :) xxxx

    OdpowiedzUsuń
  40. kocham auta;) Szczególnie przed ostatnie, o ile sie nie myle, chevrolette camaro?

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie tu u Ciebie ;-)

    Może wspólna obserwacja? Co Ty na to? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje ! To kogo będziesz teraz wozić ? :D
    Jesteś śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  43. Nominowałem Cię do "Liebster Award". Po więcej info zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  44. I've nominated you for a Liebster Award! Hope you enter. Click the following link to find out how to participate.

    http://chanelly-chanelly.blogspot.co.uk/2013/03/the-liebster-blog-award-nominated.html

    Chanelly xx

    http://chanelly-chanelly.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję! Pierwsze zdjęcie świetne, a te inspiracje...hmm marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje!
    Fajne inspiracje.Pussy Wagon i od razu przychodzi mi na myśl Kill Bill :p

    OdpowiedzUsuń
  47. Siemanko, nominowałem Cię do Liebster Award :) więcej info w mojej nowej notce!

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń