31 sty 2013

310113









inspiration

















60 komentarzy:

  1. ja się z niego cieszę jak dziecko ;D

    super bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bluza, plusik za Rihanne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o co do warkocza, a wlasciwie jego koloru: chciałam sobie farbnąc tak włosy, tylko ze mam ciemne i bym musiała chyba najpierw rozjaśniać:/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ;*
    http://nolwik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje , bluza boska :) zdradzisz mi gdzie ją kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! Lovely blog and great post!! :) I would like to invite you to know my blog, you like? ;)
    www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post :) ciekawe inspiracje !
    bluza cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. cool seater and good pics ! Let come to see my new Post !!! I wait you :-D Kiss from Italy !
    EIDESIGN GLAMOUR

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowne inspiracje! <3 Rihanna w złotej bluzce jest po prostu przeMEGA!!!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za obserwację.
    Świetna bluza. Lana Del Rey <3

    OdpowiedzUsuń
  11. super ta bluza :) śmieszne te zdjęcie z butami z jeansu ;)
    Mary ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolczyki i fajnie inspiracje.Pozdrawiam i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey, i really like your blog and your pictures.

    you want to follow each other via gfc and bloglovin ?

    i would be happy :)

    lovely greetings, lucia

    http://lucci-gucci.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. oddawaj bluzę! mój must have, ale w białym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. również obserwuję :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. what a great and inspiring post <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza jest genialna <333
    świetne, inspiracje, Riri rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bluza. Chcę taką :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post :) Zapraszam do mnie - do komentowania i obserwowania ! :) Agatuszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz genialnie! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsze zdjęcia jest przegenialne!<3

    OdpowiedzUsuń
  23. HELLO DEAR!
    I just arrived in your blog, really great post!
    I would be really happy if you would to follow each other ... let me know <3
    TI APPEARANCE!
    KISSES AND HAVE A NICE DAY

    BLOG> http://mcaruso930.blogspot.it/

    FACEBOOK> http://www.facebook.com/ThisIsMyStyleByMartinaBlog?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluza wymiata!
    Zapraszam oczywiście do siebie: http://mow-mi-joanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne inspirujace zdjecia jest moja ulubiona ri ri i Lana :) jak zwykle mega ubrane!

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne ubrania zajrzyj www.coccole-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia i inspiracje, w szczególności tatuaże ♥

    obserwujemy ? co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. + obserwuję i liczę na to samo ;)

      Usuń
  30. Świetna bluza <3


    Dziękuję Ci za odwiedziny i miły komentarz!


    Pozdrawiam P.


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. zostałaś nominowana u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz świetny blog ja już obserwuje i liczę na rewanż zapraszam moreleitruskawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. love this post! you're so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  34. wow wyglądasz genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeny, śliczna jesteś!


    http://aleksandraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądasz !
    lana <3

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna bluza :) i duuuże kolczyki
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  38. sliczne, ta bluza i fotki, ahh <3

    zapraszam do mnie!
    http://myzombielifee.blogspot.com/
    obserwujemy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  39. you are very pretty..
    follow back, if you like :)

    OdpowiedzUsuń
  40. love your inspiration shots! great top! xx

    coldknees.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne fotki :)
    obserwuję i liczę na rewanż sallmone-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I love your long red hair! :)
    Wondering if you want to follow each other? :)
    Please let me know! Ill be happy to follow right away!
    yuliconversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. your hair is soo cool! and you're gorgeous.. love <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale cuda *.* szczególnie te vansy :))

    Zapraszam na mojego bloga fotograficznego :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoja bluzka jest świetna i Lana <3 Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia, jesteś taka fotogeniczna. *,*

    komentarz za komentarz. ?
    http://mojapoziomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Zajebista bluza i inspiracje *.*

    OdpowiedzUsuń
  48. wow really! love your posts so much! I like the pictures so much!

    OdpowiedzUsuń